Termeni si conditii

1. Domeniul de aplicare

Urmatorii termeni si conditii se aplica tuturor comenzilor plasate prin magazinul nostru online. Magazinul nostru online este destinat exclusiv consumatorilor. Un consumator este orice persoana fizica care incheie o tranzactie juridica in scopuri care nu pot fi atribuite predominant activitatii sale comerciale sau profesionale independente. Un antreprenor este o persoana fizica sau juridica sau un parteneriat cu capacitate juridica care, la incheierea unei tranzactii juridice, actioneaza in exercitarea activitatii sale comerciale sau profesionale independente.

2. Parte contractanta, incheierea contractului, optiuni de corectare

Contractul de cumparare este incheiat cu Mobiparts S.R.L. Prin plasarea produselor in magazinul online, facem o oferta obligatorie de a incheia un contract pentru aceste articole. Puteti adauga mai intai produsele noastre in cosul de cumparaturi fara obligatii si sa corectati intrarile dvs. in orice moment inainte de a trimite comanda obligatorie folosind instrumentele de corectare furnizate si explicate in procesul de comanda. Contractul este incheiat atunci cand faceti clic pe butonul de comanda pentru a accepta oferta pentru bunurile continute in cosul de cumparaturi. Imediat dupa trimiterea comenzii, veti primi o alta confirmare prin e-mail.

3. Limba contractului, stocarea textului contractului

Limba disponibila pentru incheierea contractului este germana. Salvam textul contractului si va trimitem datele comenzii si termenii si conditiile noastre prin e-mail. Din motive de securitate, textul contractului nu mai este accesibil prin Internet.

4. Termeni de livrare

Livram gratuit in Germania. Livram doar prin expediere. Din pacate, nu este posibil sa ridicati personal bunurile. Nu livram la statiile de ambalare.

5. Plata

Urmatoarele metode de plata sunt disponibile in magazinul nostru:

Card de credit: Cand plasati comanda, ne furnizati si detaliile cardului dvs. de credit. Odata ce ati fost identificat ca titular legitim al cardului, vom solicita companiei dvs. de card de credit sa initieze tranzactia de plata imediat dupa plasarea comenzii. Tranzactia de plata este efectuata automat de compania de carduri de credit si cardul dvs. este debitat.

PayPal: In timpul procesului de comanda, veti fi redirectionat catre site-ul furnizorului online PayPal. Pentru a putea plati suma facturii prin PayPal, trebuie sa fiti inregistrat acolo sau sa va inregistrati mai intai, sa va legitimati cu datele dvs. de acces si sa confirmati instructiunea de plata catre noi. Dupa plasarea comenzii in magazin, solicitam PayPal sa initieze tranzactia de plata. Tranzactia de plata va fi efectuata automat de PayPal imediat dupa aceea. Veti primi informatii suplimentare in timpul procesului de comanda.

Sofort by Klarna: Dupa plasarea comenzii, veti fi redirectionat catre site-ul furnizorului online Sofort GmbH. Pentru a putea plati suma facturii prin Sofort, trebuie sa aveti un cont de banking online cu procedura PIN/TAN activat pentru participarea la Sofort, sa va identificati corespunzator si sa confirmati instructiunea de plata catre noi. Veti primi informatii suplimentare in timpul procesului de comanda. Tranzactia de plata va fi procesata de Sofort imediat dupa aceea si contul dvs. va fi debitat.

Giropay: Dupa plasarea comenzii, veti fi redirectionat catre site-ul bancii dvs. Pentru a putea plati suma facturii prin Giropay, trebuie sa aveti un cont de banking online activat pentru participarea la Giropay cu procedura PIN/TAN, sa va legitimati corespunzator si sa confirmati instructiunea de plata catre noi. Veti primi informatii suplimentare in timpul procesului de comanda. Tranzactia de plata va fi efectuata imediat dupa aceea si contul dvs. va fi debitat.

Klarna: Cu sprijinul Klarna, va oferim posibilitatea de a achizitiona confortabil pe factura. Factura dvs. va fi trimisa pana la 14 zile dupa achizitie. Veti primi un e-mail cu debitul direct digital si/sau factura direct de la Klarna pentru a va plati comanda. Aceasta optiune de plata este disponibila pentru toate comenzile private. Valoarea minima a comenzii pentru aceasta metoda de plata este de 5,00 €. Daca aveti intrebari despre plata prin Klarna, serviciul de asistenta pentru clienti Klarna va poate ajuta: www.klarna.com/de/kundenservice sau telefonic la 0221 / 669 501 10.

IBAN: Manual prin banca.

6. Garantie si garantii

Se aplica dreptul legal de raspundere pentru defecte. Informatii despre garantiile suplimentare aplicabile si conditiile exacte ale acestora pot fi gasite la produsul respectiv si pe paginile de informatii speciale din magazinul online.

7. Raspundere

Pentru revendicarile cauzate de daune provocate de noi, reprezentantii nostri legali sau agentii nostri, suntem intotdeauna raspunzatori fara limitare in caz de vatamare a vietii, a corpului sau a sanatatii, in caz de incalcare intentionata sau grava neglijenta a obligatiilor, in cazul promisiunilor de garantie, in masura in care sunt convenite, sau in masura in care domeniul de aplicare al legii privind raspunderea pentru produse este aplicabil. In cazul incalcarii obligatiilor contractuale esentiale, a caror indeplinire permite in primul rand executarea corecta a contractului si pe a caror respectare partenerul contractual se poate baza in mod regulat (obligatii cardinale) prin neglijenta usoara din partea noastra, a reprezentantilor nostri legali sau a agentilor nostri de indeplinire, raspunderea este limitata in ceea ce priveste valoarea la daunele previzibile la momentul incheierii contractului, cu a caror aparitie trebuie sa se tina cont. In rest, revendicarile pentru daune sunt excluse.

8. Cod de conduita

Ne-am supus urmatoarelor coduri de conduita: Criteriile de calitate Trusted Shops.

9. Solutionarea litigiilor

Comisia Europeana ofera o platforma pentru solutionarea online a litigiilor (OS), pe care o puteti gasi aici. Consumatorii au posibilitatea de a utiliza aceasta platforma pentru a-si solutiona litigiile. Pentru solutionarea litigiilor dintr-o relatie contractuala cu un consumator sau in legatura cu existenta unei astfel de relatii contractuale, suntem obligati sa participam la procedurile de solutionare a litigiilor in fata unei comisii de solutionare a litigiilor pentru consumatori. Comisia competenta este Comisia Generala de Solutionare a Litigiilor pentru Consumatori a Centrului pentru Solutionare e.V., Strada Strasbourg 8, 77694 Kehl am Rhein, www.verbraucher-schlichter.de. Vom participa la o procedura de solutionare a litigiilor in fata acestei comisii.

10. Conditii suplimentare - Imprimarea carcaselor

1. Consumatorul declara prin prezenta ca, prin utilizarea si furnizarea de imagini, alte materiale si/sau texte in legatura cu achizitionarea unui produs prin intermediul site-ului web, nu incalca niciun drept de proprietate intelectuala si/sau interese de protectie ale datelor tertilor. Consumatorul declara prin prezenta ca are dreptul de a utiliza imaginile, alte materiale si/sau textele in scopul pentru care achizitioneaza un produs prin intermediul site-ului web.
2. Consumatorul exonereaza antreprenorul de toate revendicarile tertilor, indiferent de natura si pentru orice motiv, referitoare la compensarea daunelor, costurilor sau dobanzilor in legatura cu un contract la distanta incheiat. Aceasta include, dar nu se limiteaza la, revendicarile autoritatilor de supraveghere si revendicarile titularilor de drepturi in legatura cu drepturile de proprietate intelectuala de orice fel.
3. Consumatorul declara ca, prin utilizarea si furnizarea de imagini, alte materiale si/sau texte in legatura cu achizitionarea unui produs prin intermediul site-ului web, nu utilizeaza imagini, alte materiale sau texte care, indiferent daca sunt utilizate sau nu, constituie o infractiune penala. Consumatorul nu are voie sa utilizeze imagini, alte materiale si/sau texte care, in orice forma, fie in legatura cu o persoana fizica sau juridica, constituie un act ilegal si/sau sunt contrare moralitatii.
4. Antreprenorul efectueaza lucrarile pe baza materialului furnizat de consumator. Consumatorul este responsabil pentru furnizarea calitatii adecvate (rezolutie) a materialelor. Antreprenorul nu este raspunzator pentru daune de orice fel in cazul in care consumatorul a furnizat informatii false si/sau incorecte sau materiale de calitate insuficienta, cu exceptia cazului in care antreprenorul era constient de aceste defecte.
5. Antreprenorul fabrica produsele intr-un proces automatizat si nu evalueaza sau verifica imaginile, alte materiale si/sau textele furnizate pentru calitate si/sau continut. Daca, printre altele, este intentat un proces, o cerere de despagubire (sau orice alta revendicare) impotriva Antreprenorului, sau daca Antreprenorul primeste o amenda sau o solicitare de furnizare a datelor personale pe baza unei incalcari a prevederilor paragrafelor 1, 2 sau 3 din acest articol de catre Consumator, Antreprenorul are dreptul de a recupera costurile rezultate de la consumator si, daca este necesar, de a coopera in furnizarea datelor personale.
6. Consumatorul declara prin prezenta ca este constient de acest lucru si este de acord cu acesta. Antreprenorul efectueaza lucrarile comandate cu cea mai mare grija posibila. Cu toate acestea, pot exista variatii in imprimare si culoare, deoarece materialele furnizate sunt imprimate pe o carcasa. Materialele utilizate pentru aceasta difera de materialele furnizate, astfel incat pot aparea deviatii.
7. In cazul in care Consumatorul incalca acesti Termeni si Conditii Generale, in special paragrafele 1, 2 sau 3, Antreprenorul are dreptul de a refuza indeplinirea obligatiilor sale in temeiul acestui Contract la Distanta si de a refuza livrarea Produselor comandate.